Monday, August 12, 2013

Thanks :')







"Friendship is not about whom you've known the longest. Its about who came and never left."




Dah beberapa kali aku berjanji dengan kata-kata,,

"Kawan Sampai Mati"

 "Sahabat ke Syurga"

"Bestfriend Forever"


Tapi semuanya berakhir dengan perpisahan yang mengecewakan..


Just a reminder:

"Berkawan lama tak menjamin yang kita sudah berjumpa persahabatan yang sejati"



Kadang-kadang, yang 'special' tu akan datang lambat sikit. Tapi bila kita dah jumpa,
PERCAYALAH,

Dia takkan pergi.

Dia takkan tinggalkan kita.

Dia takkan biarkan kita seorang diri.

 Dia akan sentiasa bersama dan menyokong kita.



 "Setiap yang berharga itu perlukan pengorbanan"


So, bersedialah untuk berkorban demi persahabatan. Sesuatu yang semestinya tidak boleh dijual beli.
Walaupun dengan wang yang beratus juta sekalipun.




Aku dah penat mencari sahabat sejati. Aku bersyukur dengan apa yang aku ada sekarang. Aku tahu aku bukan seseorang yang senang untuk didampingi. Tapi kau sentiasa ada di samping aku. Sabar dengan kerenah-kerenah aku. Walaupun kadang-kadang kau pun 2 kali 5 je. Hehe..



Kalau aku bosan pulak, aku memang takkan cari orang lain dah.

Sebab aku tahu kau ada.

Lawak kita memang susah untuk orang lain faham. Lawak legend la katakan..



Entry ni je la yang aku mampu bagi kau. Aku tak mampu nak buat video-video semua tu.
Well, bukannya tak mampu. Cuma takut masuk Box Office. Hehe..


Cakap banyak pun tak guna. Tetap tak dapat nak lawan jasa kau kat aku.

Terima kasih, Bestfriends :)


Sincerely,

Kawan yang banyak salah dengan kau























No comments:

Post a Comment